Translate

torsdag 7 juli 2011

Mamma, luftballong och spa


En dag med mamma. Min fina och kloka mamma.
Jag behöver inte säga så mycket, hon förstår ändå. Jag vill inte oroa henne. Vill inte att hon ska se mig ledsen. Men det är så skönt och befriande att få prata lite. Och skratta mycket. Vi har väldigt roligt ihop, men ses tyvärr alltför sällan.
Hon överraskar mig med en helg på spa om några veckor, bara hon och jag.
Det ska bli underbart. Tack mamma.

I brevlådan ligger biljetterna till luftballongfärden.
S, dottern och jag ska snart sväva fram över Stockholm i en luftballong.
Ja hur kom jag då på detta? Inte alls, det är snarare min luftballongtokiga dotter som nu äntligen ska få flyga. Ska bli häftigt. Hej hopp.

3 kommentarer:

  1. Du äger språket, Du har en fantastisk gåva där. Ta vara på den! Massor av sympati och en stor kram.

    SvaraRadera
  2. En helg på spa! Den är du värd, fina du! Luftballong...:)
    Kram från Anna

    SvaraRadera
  3. Åh,vad härligt det låter med Spa och Luftbalongsfärd. Lite avkoppling, egentid, fria vyer och fisk luft tror jag är precis vad du behöver. Hoppas du kan njuta för det är du verkligen värd!
    Kramar från Maria B (även till din fina mamma)

    SvaraRadera